Қазіргі қоғамда болып жатқан жаһандық өзгерістер адам қызметінің барлық салаларына әсер етеді. Білім беру ортасы қоғаммен бірге өзгеріп отырады, сондықтан оқушылардың оқуға бейімделу мәселесі өзекті болып қала береді. Соңғы кездері мектепке бейімділігі төмен балалар санының артуы байқалады. Эмоционалдық тұрақсыздық пен белгісіздік туралы хабарлайтын балалардың саны артып келеді. Кейбір оқушыларда жаңа әлеуметтік жағдайларға бейімделуден туындаған жағымсыз эмоциялар пайда болады. Көбінесе бейімделу кезеңінде бала депрессиялық көңіл-күйді, негізсіз эмоционалды жарылыстарды және депрессиялық күйді сезінуі мүмкін. Күтпеген өзгерістерге бейімделу, жаңа іс-әрекеттерді меңгеру, жаңа қарым-қатынас орнату қажеттілігі интернат тәрбиеленушілерінде жиі эмоционалдық шиеленістің жоғарылауын, жиі көңіл-күйдің өзгеруін, өзін төмен сезіну, иеліктен шығару, белгісіздік, сондай-ақ қорғау мен қамқорлық қажеттілігін тудырады.
Осыған байланысты әлеуметтік-психологиялық қызмет интернат тәрбиеленушілерінің бейімделу кезеңінде психоэмоционалды күйзелісті азайту және психологиялық денсаулығын жақсарту үшін жеке және топтық сабақтарға үлкен мән береді.
Мұғалім – психолог Т.Лебедева
Әлеуметтік педагог О.Грачева