Бидің өзі емдік, қозғалыс кезінде бала көптеген физикалық, эмоционалдық және ойлау процестерін қамтиды. Мектеп-интернаттың барлық қызметкерлері жүйелі түрде өткізетін іс-шараларда би импровизациясы қолданылады, мұнда орындалған қимылдардың сапасына емес, қозғалыс кезінде өз эмоцияларын білдірудің нәзіктігіне, сезімдерді адал білдіруге және қозғалыстардың абсолютті еркіндігіне баса назар аударылады. Стихиялық қозғалыста баланың жеке басының бейсаналық жақтары жүзеге асуы мүмкін.
Би-қозғалыс терапиясы көптеген мәселелермен күресуде тиімді, олардың кейбіреулері эмоционалды және тұлғааралық қақтығыстар, сәтсіздіктен қорқу, психоэмоционалды шиеленіс, қарым-қатынас дағдыларының жеткіліксіздігі, өзін-өзі бағалаудың төмендігі.
Педагог-психолог Т. Лебедева
Әлеуметтік педагог А. Есимбекова