Мектеп-интернаттағы әлеуметтік-психологиялық қызмет жұмысындағы өзекті бағыт оқу жылының басында оқушыларды қолдау болып табылады. Бұл әсіресе мектепке алғаш келген балалардың бейімделу кезеңінде өте маңызды. Дәл осы кезеңде кешегі мектеп жасына дейінгі балалар жаңа қоғамдық институтқа — мектепке, жаңа ережелер мен нормаларға, құндылықтар мен дүниетанымға, құрылымға және бағдарламаға тап болады, олар қысқа мерзімде игеріп, қабылдауы керек, оларда өмір сүруді және дамуды үйренуі керек.
Бастауыш мектепке түсу кезінде салттық бастамашылық ойынды қолдану балалардың бірқатар сынақтар мен қиындықтар арқылы жаңа бірінші сынып оқушысы мәртебесін алуына ықпал етеді. Ойында рәсімделген нормалар мен дәстүрлер арқылы әлеуметтік тәжірибемен танысу баланың мотивациясын арттырады, мазасыздықты азайтады, ерікті реттеудің қалыптасуына ықпал етеді, өзін-өзі бағалауды арттырады және сананың дамуына ықпал етеді.
Педагог-психолог Т. Лебедева
Әлеуметтік педагог А. Есимбекова