Белгісізге құштарлық табиғатынан адамға тән. Бірақ оқу - бұл жаңа нәрселерді үйрену ғана емес, сонымен қатар дағдыларыңызды жаттықтыру, оларды автоматизмге келтіру, ұзақ уақыт бойы бір нәрсені істеу.
Мектеп оқушысы ретінде бала тұлға болып қалыптасуының маңызды кезеңдерін бастан кешіреді. Жасы бойынша басымдықтар өзгереді, ал оқу әрқашан бірінші орында бола бермейді.
Мотивация жеке адамдар арасындағы табыстағы айырмашылықтардың негізгі көзіне айналады. Шынында да, мотивация деңгейі бойынша мектеп оқушылары көбірек, ал қабілеттері жағынан азырақ ерекшеленеді.
Мотивация реттеуші функциялармен тығыз байланысты: ерік-жігер, мақсат қоя білу, өз іс-әрекетін бақылай білу, оны ұйымдастыру. Ақылды, ұйымшыл емес сыныптасқа қарағанда, ынталы оқушы табандылық арқылы мақсатқа жету ықтималдығы жоғары.
Міне, сондықтан мектеп-интернатта әлеуметтік-психологиялық қызметтің маңызды міндеттерінің бірі мектеп ынтасының деңгейін бағалау болып табылады. Зерттеу нәтижесі бойынша педагог-психолог пен әлеуметтік педагог ынталары төмен оқушылармен дамытушылық және түзету жұмыстарын жүргізеді.
Педагог-психолог Т.Лебедева
Әлеуметтік педагог А.Есімбекова