Мектеп-интернаттағы жанжалды жағдайлар әртүрлі себептерге байланысты туындауы мүмкін: оқушылар арасындағы жеке айырмашылықтардан бастап құндылықтар мен көзқарастардағы сәйкессіздіктерге дейін. Олардың алдын алу және рұқсат беру үшін мектеп-интернатта сенім мен Құрмет атмосферасы құрылады, онда балалар өз сезімдерін ашық білдіре алады. Жеке және топтық кездесулерде белсенді тыңдау, сындарлы сын және эмоцияларды білдіру әдістері қолданылады. Мәселелерді бірлесіп шешуге және жанжалдың екі жағын да қанағаттандыратын шешімдерді табуға шақырылады. Балалар эмоцияларын басқаруды үйренеді, эмпатия мен әлеуметтік дағдыларды дамытады. Жанжалдарды шешудің әртүрлі стратегияларын қолдануды үйреніңіз. Оқушылармен бірлесіп сыйластық пен ынтымақтастыққа ықпал ететін мінез-құлық ережелері әзірленеді. Жанжал шешілгеннен кейін балалар не болғанын, басқаша не істеуге болатынын және болашақта мұндай жағдайлардан қалай аулақ болу керектігін талқылайды. Жасөспірімдерде қақтығыстарды сындарлы шешу дағдыларын қалыптастыру интернатта бейбіт және сындарлы атмосфераны құруға көмектеседі, бұл тұлғааралық қарым-қатынасты жақсартады.
Педагог-психолог Т. Лебедева