Тәрбиенің ұлы мақсаты тек білім емес, бірақ бәрінен бұрын әрекеттер.
Н.И. Мирон
Әрбір мұғалім кем дегенде бір рет неге кейбір оқушылар күрделі тапсырмаларды оңай орындаса, басқалары орындай алмайды деген сұрақ туындады. Нашар оқығысы келетін балалар жоқ. Бірақ жақсы оқи алмайтын балалар бар. Бастауыш мектепте сыныпта немесе қосымша сабақтарда жаттығулар немесе ойын тапсырмалары түріндегі қарапайым жаттығулар кейбір мәселелерді шешуге көмектеседі. Ең бастысы, адам ағзасындағы барлық нәрсе бір-бірімен байланысты екенін және баланың табысты болуы оның өзін-өзі басқаруды қаншалықты жақсы білетініне байланысты екенін түсіну.
Ми - адамның бүкіл өмірін анықтайтын құрал. Сондықтан нейропсихологиялық жаттығулар оқуда қиындықтары бар балаларға ғана емес, үлгерімі жоғары оқушыларға да пайдалы.
Төртінші сыныпта «Ақылды қозғалыстар» квестінің элементтерімен тренинг сабағы өткізілді, оның мақсаты мидың жарты шарларының жұмысын белсендіру, өзін-өзі дұрыс реттеу, жоғары психикалық функцияларды дамыту, зейінді, кеңістіктік түсініктерді дамыту, реакцияларды жақсарту, психоэмоционалды стрессті азайту және қарым-қатынас дағдыларын дамыту. Жігіттер «ақылды қимылдардың» көмегімен әрбір ертегі станциясындағы сынақтарды сәтті аяқтап, басты кейіпкерлерге зұлымдықты сейілтуге көмектесіп, жақсылықтың зұлымдықты жеңетінін тағы бір рет жариялады.
Мұғалім – психолог: Т. Лебедева.