«Балаға қоғамның қатаң, сөзсіз талаптарын қою керек, мінез-құлық нормаларымен қарулану керек, ол мүмкін және мүмкін емес нәрсені, мақтауға тұрарлық және жазаланатын нәрсені білуі керек».
А. С. Макаренко
Девиантты мінез-құлық проблемасы жасөспірім кезіндегі ең өзекті болып табылады, ол «Мен» қалыптаспауымен сипатталады – тұжырымдамалар мен әлеуметтік жетілмегендік. Жасөспірімдер қарама-қайшы сезімдер мен ойларға толы, кейде олар өз әрекеттерін түсіндіре алмайды. Девиантты мінез-құлық жағдайында жасөспірім, әдетте, қолайсыз өмірлік жағдайға тап болады.Өмір сүру ортасы және отбасылық тәрбие әдістері дамып келе жатқан адамның көзқарасы мен құндылық бағдарларына күшті әсер етеді.
Осыған байланысты мектеп-интернатта 5-9 сынып оқушылары үшін буллингтің, қауіпті ойындардың және девиантты мінез-құлықтың алдын алуға арналған іс-шаралар жүйелі түрде өткізіледі.
Әлеуметтік педагог А. Есімбекова
Педагог-психолог Т. Лебедева