«Баланы тану үшін оның
отбасын жақсы білу керек»
В.А.Сухомлинский
Бала үшін рухани орталық, адамгершілік іргетасы – отбасы, оның құндылықтары, негіздері, қарым-қатынастары, отбасылық өмір салты. Сондықтан да соңғы жылдары білім беру мекемесінің отбасымен жұмысы ерекше мән мен мәнге ие болып отырғаны кездейсоқ емес.
Отбасы – баланың тұлға болып қалыптасуы басталатын негізгі буын. Ал балаға бала кезінен қаланған нәрсе оның болашақ өмірінде міндетті түрде көрінуі керек. Бала құқықтары туралы конвенцияда: «Өз тұлғасының жан-жақты және үйлесімді дамуы үшін бала отбасылық ортада, бақыт, сүйіспеншілік пен түсіністік атмосферасында өсуі керек» делінген. Бала балалық шағында отбасында не игерсе, оны кейінгі өмір бойы сақтайды.
Қазіргі отбасылар елдегі қиын экономикалық және әлеуметтік жағдайда дамып келеді. Бұл отбасындағы қақтығыстарға және жиі отбасының бұзылуына әкеледі. Бүгінгі отбасы түбегейлі өзгерді. Көбінесе ата-аналар кім тәрбиелегісі келетінін, баласының қандай болатынын ойламағанды жөн көреді.
Мектеп-интернаттың ата-аналармен жұмысы қазіргі уақытта өзекті болып табылады, өйткені мектеп ата-аналарға баланы тәрбиелеуде және оны дамытуда нақты көмек көрсете алады.
Әлеуметтік педагог А. Есімбекова
Педагог-психолог Т. Лебедева