Педагогикалық қызметті бірқатар мамандықтарға жатқызуға болады, олар ең интеллектуалды және эмоционалды стрессті, бұл стресс факторларының көптігімен байланысты. Мұғалімнің кәсіби тұрақтылығы бұл жағымсыз әсерлерді азайтуға мүмкіндік береді. Мұғалімнің эмоционалды тұрақтылығының басты критерийі-эмоционалды жағдайдағы іс-әрекеттің тиімділігі.
Мұғалімнің эмоционалды тұрақтылығын сипаттайтын маңызды қасиет эмоционалды жағдайларды өзін-өзі реттеудің білімі мен дағдыларының мөлшері болып саналады. Осы себепті мұғалімдер мен тәрбиешілердің психологиялық денсаулығы оқушылардың денсаулығының қажетті шарты болып табылады, өйткені мұғалімнің негізгі құралы-оның баламен психологиялық әрекеттесуі. Сонымен қатар, психологиялық денсаулық мұғалімнің эмоционалды тұрақтылығына немесе тұрақсыздығына тікелей байланысты.
Осыған байланысты мектеп-интернатта педагог-психолог және әлеуметтік педагог кәсіби және эмоционалды тұрақтылық тренингтерін өткізеді, онда психологиялық білім беру бағдарламасынан басқа мектеп-интернат тәрбиеленушілерімен тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдылар мен қабілеттер қалыптасады.
Педагог-психолог: Т. Лебедева
Әлеуметтік педагог: А. Есімбекова